Aeril Popular Di Layar Perak Mahupun Hollywood

Mar 15, 2013

Aeril Popular Di Layar Perak Mahupun Hollywood


 Siapa kenal retis ni ? Alah yang selalu belakon cite kat TV3 uh dan beberapa cerita lain yang agak meletop. Aeril atau nama lainnya Suhairil Sunari, 26, berkata, gambar aksinya dengan Ricci itu dipetik daripada satu video muzik lagu tema filem berkenaan yang masih lagi dalam pembikinan.



AERIL bersama Christina dalam muzik video sebagai promosi awal filem yang dibintangi mereka.


Aeril berkata, muzik video itu akan ditayangkan di saluran MTV tidak lama lagi sebagai promosi awal filem romantik itu yang menjalani penggambaran di London, England.
“Saya akui memang benar pelakon lelaki di samping Christina (Ricci) dalam gambar itu diri saya." - Aeril




Ia satu babak daripada video muzik lagu tema untuk filem terbabit yang masih belum ada judul rasmi. Penggambaran video muzik itu dirakamkan pada awal tahun ini.



“Pembikinan filem itu masih berlangsung di London namun tidak banyak boleh saya perkatakan di sini kerana saya terikat dengan perjanjian dengan pihak produser,” katanya lagi




Tuu dia kemain kau jah, dalam diam belakon cerita HOLLYWOOD gittew. By the way, jangan pulak ikut aksi-aksi "18SG" pulak tau. Bukan apa, filem orang enggeris ni tak lari dari aksi aksi yang mengiurkan tu. :'D Sekian kata-kata manis dari saya. 


Feel free to drop your comment ^^
signature

No comments: