Oh ! PIZZA buatan bonda ku. Takde bandingan.

Mar 9, 2013

Oh ! PIZZA buatan bonda ku. Takde bandingan.

Assalamualaikum ^_______^

Ada siapa mengidam PIZZA percuma ? Meh datang umah, ada 2 pinggan lagi. Memandangkan ada PIZZA yang paling sedap sekali buatan bonda, umiee nak share sikit. Sebenarnya bonda umiee belajar buat di dapur Kolej Komuniti yang dianjurkan pagi tadi. 

Sepatutnya umiee join juga kesana pagi tadi, disebabkan migrain yang sangat teruk. Terpaksa cancel last minit. -__-" #Alangkah ruginya.



Disana ada menyediakan khursus pendek untuk sesiapa yang berminat nak mengikutinya. Untuk info bolehlah melayari laman sesawang Kolej Komuniti mengikut daerah tempat korang semua tggal. Tak rugi belajar ilmu asasi rumahtangga ni, mana lah tahu sat sat g boleh bukak kedai PIZZA sendiri. 
Hewhewhew ^_______________^

Jemput makan semua . # Ngaaaaapppp :p

signature

4 comments:

♥ CIKZEK ♥ said...

amboi sedapnyeee :p

cix umiee ツ said...

Hahaha. Habis satu pinggan tu makan sensorang. Kekekek ^^

Budak Nakal said...

Simpan tuk saya ya^^

cix umiee ツ said...

Alamak. . . dah abiss la -_-"