Arghhh ! Suka Aksi Seks Dengan Haiwan

Mar 13, 2013

Arghhh ! Suka Aksi Seks Dengan Haiwan


Eeew geli pulak dengar apabila ada seorang lelaki di London didapati memuat turun imej yang memaparkan aksi wanita mengadakan hubungan dengan pelbagai haiwan, termasuk ular, harimau dan gajah. Memang luar tabi'e manusia sungguh !!
Turut dimuat turun oleh Stephen Thresh ialah aksi lucah membabitkan beberapa ekor kuda dan anjing. Menurut polis, mereka tidak dapat memastikan sama ada harimau dan ular yang dijadikan objek pemuas nafsu dalam aksi berkenaan masih hidup atau sudah mati.

Bagaimanapun, jurucakap polis berkata, mereka yakin gajah yang dipaparkan dalam imej itu memang hidup. Dalam perbicaraan semalam, mahkamah diberitahu, polis percaya Thresh tidak berminat dengan aktiviti seks normal.
Thresh, 47, dari Hull mengaku salah terhadap lima tuduhan memiliki imej lucah melampau serta enam tuduhan memiliki 405 imej lucah yang ditemui dalam komputer ribanya. Dia ditangkap selepas diperdaya melalui mesej palsu yang dihantar melalui komputernya. Melalui mesej itu, pihak berkuasa mendakwa, mereka dimaklumkan mengenai aktiviti Thresh.
“Memang jelas Thresh meminati aksi seks seumpama itu lebih daripada biasa,” - Stephen Thresh
Mempercayai mesej itu benar, Thresh menyerahkan komputer ribanya kepada polis dan dia ditahan sejurus selepas itu. Sementara itu, hakim menangguhkan keputusan terhadap kes Thresh kerana dia juga menghadapi tuduhan lain membabitkan kesalahan menyerang.
Hakim, Mark Bury berkata, dia akan menentukan hukuman selepas semua perbicaraan Thresh berakhir. Sementara itu, penyiasat berkata, imej utama yang dimuat turun oleh Thresh ialah aksi lucah wanita dengan kuda dan anjing. “Imej membabitkan gajah, ular dan harimau itu sangat berbahaya untuk dilakukan.
signature

4 comments:

Budak Nakal said...

Adus...tah apa2 tah mamt ni ..ngan binatang pun jadi adei...

shahrul hafiz said...

akhir zaman..

Unknown said...

@ Budak Nakal:
Tak de kerja -_-" Tulah ISLAM tu sebaik baik agama dah.

Unknown said...

@sharul hafiz:
Betul! Manusia dah tak dapat nak guna akal fikiran sebaik2 nya. =_=